Aby bol nákup na TheyWear.sk pre vás čo najjednoduchší a najpríjemnejší, pripravili sme prehľad odpovedí na najčastejšie otázky, ktoré od zákazníkov dostávame. Nájdete tu informácie o objednávkach, doprave, platbách, dostupnosti produktov aj o vrátení či výmene tovaru.


Objednávky

Objednávku vytvoríte jednoducho tak, že si vyberiete produkt, zvolíte požadovanú veľkosť a kliknete na tlačidlo „Pridať do košíka“. Keď máte v košíku všetko, čo potrebujete, prejdete do košíka a prejdete jednotlivé kroky objednávky. Po odoslaní vám príde potvrdenie na e-mail. Podrobnosti nájdete v obchodných podmienkach.
Potvrdenie odosielame automaticky ihneď po objednaní. Skontrolujte priečinky Spam, Hromadné či Promo. Ak e-mail nenájdete, kontaktujte nás cez kontakty – objednávku dohľadáme a potvrdíme jej stav.
Ak potrebujete zmenu, kontaktujte nás čo najskôr, objednávku vám radi upravíme. Akonáhle je balík odovzdaný dopravcovi, zásah už nie je možný. Po prevzatí je možné tovar vrátiť či vymeniť podľa postupu na stránke Reklamácie a výmeny.
Stav objednávky môžete kedykoľvek skontrolovať na stránke Sledovanie objednávky, prípadne pomocou odkazu od dopravcu. Ak sa zásielka dlho neaktualizuje, napíšte nám. Na zobrazenie stavu budete potrebovať e-mail a číslo objednávky.
Áno – ak ešte žiadna z objednávok nebola odoslaná. Ozvite sa nám čo najskôr po vytvorení objednávok. Po odoslaní už balíky zlúčiť nie je možné.

Doprava a doručenie

Ponúkame doručenie na výdajné miesta, do boxov aj kuriérom na adresu. Dostupné možnosti sa zobrazia v košíku podľa krajiny doručenia. Prehľad nájdete aj na stránke Doprava a platba. V súčasnosti doručujeme najmä pomocou GLS a Packeta (Zásielkovňa).
Tovar z nášho vlastného skladu odosielame štandardne do 1–2 pracovných dní, tovar, ktorý je na sklade dodávateľa, potom podľa dostupnosti uvedenej pri vybranej variante produktu. Zvyčajne 4–7 pracovných dní. Doručenie v rámci ČR trvá obvykle 1–2 dni, na Slovensko a do Maďarska o 1 deň dlhšie. Stav zásielky môžete sledovať na Sledovanie objednávky.
Áno, doručujeme na Slovensko, do Maďarska a po dohode aj do vybraných krajín EÚ. Dostupné spôsoby dopravy sa zobrazia v košíku. Kompletný zoznam nájdete na stránke Doprava a platba, prípadne nás kontaktujte – určite niečo vymyslíme.
Dopravca zvyčajne zanechá oznámenie a skúša opakované doručenie alebo balík uloží na výdajnom mieste. Ak sa zásielka vráti k nám a bola na dobierku, postupujeme podľa pravidiel pre neprevzatú dobierku. V prípade, že je zásielka už uhradená, je podľa obchodných podmienok uložená po dobu 6 mesiacov, počas ktorej je možné ju vyzdvihnúť alebo nechať znovu odoslať.

Platby

Ponúkame bezpečnú platbu kartou, rýchly bankový prevod, klasický prevod, platbu pomocou Apple Pay a Google Pay, ale aj platbu na dobierku. Dostupné možnosti sa líšia podľa krajiny doručenia. Viac na stránke Doprava a platba.
Áno, využívame zabezpečenú platobnú bránu s 3D Secure (GoPay). Platobné údaje sa k nám nedostávajú. Viac nájdete v sekcii Doprava a platba. Platobná brána GoPay patrí medzi najrýchlejšie a najspoľahlivejšie platobné brány u nás – všetko je rýchle a pohodlné.
Skontrolujte údaje a skúste platbu zopakovať. Ak si nie ste istí, či bola objednávka vytvorená, môžete nám napísať – pozrite kontakty. Automaticky vám tiež pošleme SMS s možnosťou sa k platbe vrátiť, ak sa vám prvý pokus nepodarí dokončiť. Platobnú metódu je možné aj zmeniť.

Produkty a veľkosti

Pri každom produkte nájdete informácie o veľkosti alebo odporúčanie. Odporúčame porovnať miery s vaším obľúbeným kúskom. Ak veľkosť nesadne, tovar je možné vymeniť či vrátiť podľa pokynov. Keďže naše produkty pochádzajú od viac ako 80 značiek, odporúčame vždy skontrolovať konkrétnu veľkosť v tabuľke veľkostí pri danom produkte – veľkosti sa môžu líšiť.
Dostupné veľkosti vždy zobrazujeme online vrátane konkrétnej skladovej dostupnosti. Vo výnimočných prípadoch môže byť produkt vypredaný súčasne viacerými zákazníkmi. V takom prípade vás kontaktujeme a dohodneme náhradné riešenie.

Vrátenie, výmena a reklamácia

Tovar môžete vrátiť v lehote uvedenej v obchodných podmienkach. Musí byť nenosený, nepoškodený a s visačkami. Kompletný postup nájdete na stránke Reklamácie a výmeny.
Áno, ak je požadovaná veľkosť skladom. Odporúčame nás vopred kontaktovať, aby sme vám ju rezervovali. Postup výmeny je uvedený na stránke Reklamácie a výmeny.
Ak sa objaví vada, postupujte podľa inštrukcií na stránke Reklamácie a výmeny. Odporúčame priložiť fotografie vady. Stav reklamácie je možné sledovať na stránke Sledovanie reklamácie.
Peniaze vraciame obvykle v priebehu niekoľkých pracovných dní po doručení tovaru. Maximálne lehoty sú uvedené v obchodných podmienkach. Ak peniaze nedorazia, kontaktujte nás – môže sa stať, že sa nám vrátená zásielka nedoručila a niekde sa zasekla.

Všeobecné otázky

Ak zásielku na dobierku neprevezmete, vznikajú nám náklady na odoslanie a vrátenie balíka. Podrobnosti nájdete na stránke Neprevzatá dobierka.
Kontaktné údaje nájdete na stránke Kontakty. Prosíme, uveďte číslo objednávky, pokiaľ sa váš dotaz týka konkrétneho nákupu – komunikácia tak bude rýchlejšia a efektívnejšia.
Kompletný dokument je k dispozícii na stránke Obchodné podmienky. Nájdete ich tiež vždy ako PDF prílohu v e-maile, ktorým vám potvrdzujeme vašu objednávku.